Ku.....k min sug

okej jag e jävligt trött.
känner mig ful som fan.

har fåttt väärtsta eksem chocken som jag ska behandla med kortison o pencilin.
Trodde först att jag hade fått herpes!!!!!!


Jag grät i två timmar igår när jag gick o la mig.

Fii fan!!

Tack gode gud att det inte var något så farligt!!

men de e jävligt job bigt att ha eksem speciellt jag som jobbar som frisör då man utsätter sig för en massa kemikalier och en massa vatten.

Har tagit ledigt från jobbet nu för jag e för ful för att synas.
=(

Så till all er som klagar då har ni aldrig ört talas om eksem!!! GROV EKSEM!!!

sen ville jag bara säga att jag ahr slutat att röka men mitt så kallade utslag som jag trodde var herpes fick mig att börja igen..

Hoppas jag är fin igen tills nyår!!! hemskt att se sig själv med dessa utslag..

Fan jag var lite rädd ett tag!! trodde att jag bar på hepes !!! usch usch!!
nu vet man att de inte är en smitta i alla falll!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan!



tusen tusen tack för dina kommentarer. känns så skönt att få respons på det jag skriver, det behöver jag för att orka fortsätta skriva:) snart har jag varit ren i ett år och det känns underbart.

2008-12-31 @ 13:13:16
URL: http://www.tweenerpie.blogspot.com
Postat av: Anonym

eksem e värkligen pain in the ass.

hoppas de e borta nu!



Kramis!

2009-01-04 @ 13:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0