Markolio VA min kusin

Jag kommer ihåg när jag gick  i trean.
Då tyckte jag om markolio, när han kom ut med låter sommar o sol.
Fan va grym han var.
SEn att han var finsk o hlv finsk zigenare var bara ännu bättre.

Då sa man min farmor en dag till mig att han va min kusin, ( vi säger kusin typ till alla släktingar haha)

Så va gjorde jag??
JO jag gick runt o sa det till alla, o riktigt skröt!
MARKOLIO e min kusin!


jag trodde ju verkligen att han var min kusin, fan va pinsamt.
Sen kom alla på mig o sa att jag ljög men jag gjorde ju inte det.
MIn farmor sa ju att han var min BLODSäkta kusin.
Så i fyran brör jag o markolio släktbandet.
HAHAH

kom på det för jag träffade en gammal klass kompis på tåget o vi satt o skrattade.



Kommentarer
Postat av: Patricia

HAHAHAHA va roliigt

2008-12-16 @ 15:46:37
URL: http://shoelover.devote.se
Postat av: Anonym

hejsan

jo det var längesen,min mamma o syskon flyttat till farsta strand nu så mysigt o jag bor i svedmyra i en studentlägenhet/ungdomslägenhet hehe är egentligen för gammal för bo här men ändå va gör du da?du har säkert tagit studenten nu om jag har rätt? ha en bra dag/Nicole

2008-12-16 @ 22:11:19
Postat av: Jackson=))

Du är så söt fröken haha

2008-12-21 @ 11:50:05
Postat av: melody

hahaha vad gulligt, men markoolio var verkligen cool hihi

2009-01-04 @ 14:21:53
URL: http://pishy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0