Horstövlar!

Ni vet ibland man vill göra sig fin för sin man.
man klär sig i stilem med hollywood gala
Igår jag klädde ut mej oh satte på mig hor stövlar upp till låren.
där gick jag i vällingby på dagen uppkädd som en kahp.
Mina stövlar 13 cm klack...
13 cm klack.
Inga problem .
mne jag ar ett probelm.
när min man skulle iväg och fixa en grej ocj jag skulle beställa kaffe på MC..
Ja då ser jag ett gäng med killlar och vad gör jag.
jag blir stressad försöeker undvika,
har en fet dålig tendens att börja skratta ..
Och killar tror dom fått halva inne då.
Men när jag verkligen försöker att unvika killarna va händer?
Jag VRICKAR MIN FITT FOT! jag trampar så snett att de kan inte bli värre.
Ja svär ja e handikkapd.
Så nu idag när jag åkte hem åkte jag hem med tofflor!
Vanliga tofflor i slasket.
folk dom kolla på mej som om jag vore sjuk
eller aa dm trodde säkert ja va nån tarsh
svart under ögonen, fett me trött arg.. ii vilken morgon
Kan inte sett bra ut!
va vare här om måste sova.
sovit 7 timmar på tre dagar.
KNAS


min fot e blå pch jag e pajas

Kommentarer
Postat av: Nicole

Haha vet du jag frågade min mormors mamma hon bor här i samma trapp, hon spottade och sa att hon tänker aldrig spå mej eller säga vad mina drömmar betyder haha sen ja va liten har hon sagt till min mamma ja ska spå dej hur mycket du vill men aldrig din dotter haha



aa du finska ziggar haha ja kallar de där begravningskläder ja svär de ser ut som dom sörjer dom har bara svart



Nä jävla utslag dom går inte bort :O Men ja va på sjukhuset för en annan grej idag o ja frågade henne va de kunde va hon tror de e ngn allergi mot ngt ja ätit så ja hoppas de går över annars tar jag slipmaskin o fixar facet själv haha

2009-12-08 @ 19:28:55
URL: http://starface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0