para cash flooz pengar money louvo deeg ge mej allt!

Sista tiden har vart fett omtumlande för mig.
har knappt pallat med någon.
men jag känner verkligen att den här tiden är viktig för mig.
att ta read på vem jag är, vad jag vill utav mitt liv.

SÅ okey jag vill ha pengar nummer ett jag ska bara umgås med folk som e smarta nu! de betyder ju att dom sen snart i den kommande framtiden kommer att ha cash..
eller med dom som jobbar som cash utrivare av alla olika slag!
Jag går all in!
fan ge mej pengar
Skulle köpa en fet bil, fet päls, och ett hus där jag kunde stå o laga mat hela dagarna till min man!
och så skulle ja köpa en AK 45 och ja jag skulel ha fett med användning för den.
Ör tyvär finns de så mycket advensjuka råtter och smuts som e i vägen.

ehhh eller pass, jag ska göra KAAP!

para e para para e allt!


Kommentarer
Postat av: Nicole

Tro mej ja bor i typ en liten by, de bor typ 90 procent jugge ziggar här, resten svenskar o ALLA röker haha

2009-12-07 @ 14:05:11
URL: http://starface.blogg.se/
Postat av: Nicole

aa kom till arboga mellan västerås o örebro världens ende ja lovar dej haha svenskarna blir rädda så fort dom ser en :P



aa jag vet inte ja måste blivit allergisk jag ser ut som en prickig korv har stått å tvättat mej i timmar haha gick o köpte ngt medel på apoteket nu ja hoppas de funkar

2009-12-07 @ 17:05:09
URL: http://starface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0