Hej?!

God morgon
eller ska vi säga God natt??
jag har fortfarande inte somnat!!!!!

Hjälp jag kommer ju att gå sönder.
härligt jag kommer att få det idag!

Jag ska öppna salongen idag o infinan mig där kl 9 så det betyder att jag måste åka hemmifrån vid 8.
Häääärligt!
ja verkligen.
sen att stå o jobba i nio timmar som frisör de kommer ju verkligen inte att bli ansträngande.
Neeej inte alls.
Kul Venla.
Nu har du inte sovit igen, kolal på dig!
aja bajsan du kommer få så mycket rynkor, oooooooo nooo
o du kommer få mörka ringar under ögonen oooo nooo
o inte bara det du kommer bli GAMMAL!
Fii fan jag ser redan gammal ut!
ska fan mörja käka tablettr innan läggdags, jävligt svårt att sova,
speciellt när man ska sova själv!

Just nu ångrar jag mig verkligen att jag inte sovit, för hela kroppen värker o skriker efter SÖMN!
Men nope nu ska jag klä på mig o dricka kaffe.

Jag har slutat röka!!
eller jag tjuvröker lite då o då men de va eksemtes fel att jag började.
Sen är jag nog kvitt rökandet.

Tror ni inte förtsår men jag är rädd att bli gammal.
det är utav den anledningen jag slutar att röka,
O sen mitt jävla solarium solande.
ett tag va jag helt jävla fast på det. kunde sola upp till 4 gånger i veckan.
Inte konstigt att man får rynkor.

för min huds skull
Vill ju inte se ut som en grå o sliten kärring inann man fyllt 25!!








Jag inom en snar framtid om jag forsätter med mina dåliga vanor!
Hej då cigg
Hej då solarium ( det är faktist mänskligt att vara ljusare på vintern)
Hej då sömnlösa nätter
Hej då ingen mat på flera dagar!


Välkommen in den nya nyttiga venla! ska ta hand om mig själv! ska komma i form!












Kommentarer
Postat av: Isabelle

hehe jo det är underbart o ha något med den man älskar :)

nja, ja och nej, han är halv svensk halv iranier..så lite blandad är han iaf :)



BRA sluta sola o röka, det gjorde jag! har jättefin hy nu =D



jobbar du på en hudsalong eller frisörsalong? =) gud vad kul!

2009-01-07 @ 11:35:57
URL: http://saberi.blogg.se/
Postat av: MATEEY

mina naglar har gått av.. jagfickett litt utbrott på stckars theodor..året börjar bra heheheheheheheheheheheheehehehehehehehehehehehehhe

jag är blek och hårig. ska vi starta det där stället för tjejer som vi pratade om? jag tänker inte sga vaddet är för då kmmer någonta våran idé! jävla horer om har ju ngen egen hjärna att tänka med, jag vet vad dom vill! dom vill sprida ondska! jävla horer, dom kommer i manligform oxå..passa dig det kan vara vem om helst som är hora och det finns en hora hr du spanat in henne? om du har det så ve du vad jag menar, den där jävla som trycker upp sig...Godnatt! om du spanar in tiden jag skriver så förstår du at det inte stämmr, godmorgon heter de ju nu. Nu vt båe du och jag et tills nästa gång ångest pratr med oss hela natten

2009-01-08 @ 06:10:36
URL: http://matila.blogg.se/
Postat av: mati

hej. jag vet inte riktigt vad jg skrev. va lite frustrerad. du vet hur det är, vi går och solar imorgon venla..eeeller jag menar idag :)

2009-01-08 @ 06:13:51
URL: http://matila.blogg.se/
Postat av: Nicole

HEJ Venla

Är du frisör? fan va roligt :D jag var i grekland på bilden,man vill ju åka utomlands ju hehe va bra att du sluta röka Jag vill också sluta har rökt sen jag var 21 år i ca 5år nu men har minskat antalet nu,röker kanske 3-5 cigg om dagen och lite svagare märke kent silver heter dom. Aja sitter på jobbtorget nu hehe så jag måste sluta skriva harebra :)

2009-01-08 @ 09:47:23
URL: http://mariposablanca.blogg.se/
Postat av: Nicole

Svar: Jag älskar att fixa mig själv, ska bli hudterapeut har jag bestämt mig! ;)



Jaha, okej.. Jo, självklart kommer jag ihåg dig :) Men var osäker på att du kom ihåg mig, hihi! Hur går det med din pojkvän? Kram

2009-01-09 @ 19:01:48
URL: http://nicolecharro.blogg.se/
Postat av: Anna

Lycka till med att sluta röka! :)

Man får bara dålig andedräkt och gula fingrar av det, kom ihåg det ;)

2009-01-09 @ 19:56:20
URL: http://aannapannas.blogg.se/
Postat av: Vivian

Veeenlllaaa haha :p

Så du jobbar som frisör? =) Vart jobbar du som frisör :p Jag ska utbilda mig till det, ska börja nu på måndag hihi

2009-01-22 @ 14:17:02
URL: http://www.vivisalle.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0