Morgon kvisten


Man e mongo för att man sover för lite. Nu igen har jag vart vaken hel adagen utan sömn inte gått o lagt mig ännu!
Sen frågar jag gud varför jag blir fulare??!!
JAG SOVER ALDRIG!
Ibland när man har så tråkigt och huvudet inte orkar sova så tackar man nästan gud för att det finns saker och göra vi de mest sjukaste tiderna.
 Den här hem sidan e så jävla beroende framkallande att man kan verkligen fastna där o pröva på all.
Själv satt jag i säkert två timmar o prövade alla olika frisyrer med olika färger.

Fan man blir faktist lite sugen på att testa ljust hår!
Jag vill göra håret ljust nu!

Men det går ju inte!!!
D'rför att jag va så dum i huvudet för 1, 5 år sedan.
Jag ville verkligen ha beck svart hår( har mörk brunt)
så mongot Venla betsämmer sig för att färga håret svart. De e okej.
Men svart med henna e inte okej.
Min hår kommer inte att kunan bli ljust på VÄÄÄÄÄÄLDIGT LÄÄÄÄÄNGE!
mitt hår är vid mina revben en bit under brösten, så mitt hår har ungefär växt 18 cm ur biologiskt perspektiv.
Och det betyder att hennan har släppt 18 av mitt hår.
Så antingen klipper man av håret eller så får jag vänta tills HOR hennan växt bort.

Har prövat att blek ahåret på salongen då jag klippt av en bit hår o lagt det i bleknin g.
Men det hände inget.
Jag e ju en fegis i alla fall och jag känner mig väldigt bekväm i svart det e min hårfärg.
Utan svart ingen venla.

Men jag blir så avis på folk som färgar hit o dit, vill oxå skapa en kul förändring.
Nu har jag i alla fall hennan att skylla på.
Kanske e det lilka bra det.





 

Men det ljusa håret ser fan jävligt snyggt ut!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

hejhej! jo visst är texten fin?:D

är du iranier? du är verkligen jätte söt ser ut som en söt porslindocka :D skitvacker :D

2009-01-06 @ 10:21:55
URL: http://saberi.blogg.se/
Postat av: Nicole

hej venla :)

du passar i cender faktist skitsnyggt men brunt på dig är alltid finast eftersom det är ditt naturliga hår :)

2009-01-06 @ 18:25:40
URL: http://mariposablanca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0