pengar

Hej hopp

denna dag har vart otroligt seg för min del.
har städat lägenheten o legat i soffan o kollat på tv.
sen blev det BINGO tajm.
Fan va beroende framkallande det är.
Mamma drog me dmig för hon sa att det var 100 000 ut och den börjadde vid sju.
Jag kände att idag låg turen på min sida så vi drog oss till högdalen.

Tror ni vi vann??
Nej eller det blev + - 0 alltså vi vann det vi slösade.
Fan va arg jag blev en jävla kärring vann första 10 000 sen 5000. Va fan ska hon med dem till??
ja svär jag skull passa att vara rik, för det fösrat så sder jag mycket bättre ut med lyxiga kläder sen för det andar så passar min livs stil till att vara rik.
För jag bara slösar o slösar pengar.
Och jag tror fortfarande att jag ska ha chans att vinna på lotteri.
Drömmvinsten 50 000 i månaden i 25 år eller 89 miljoner.
 Asso faaaan va jag skulel passa att vara riiik.
ja tror och hoppas att jag kommer bli rik.
för jag föddes inte till den hära jorden för att arbeta.
ska arbeta som frisör tills jag e max 30 sen  därefter heltids hemmafru.

Nu har jag betsällt en massa kläder från hm=))

Peace så läänge


där ligger det typ 39 laxinagr.
En vän till mig hade turen att få ärva en jävla massa pengar.
De finn de som brukar spara på mynt hemma , det här va henne smini sparande alltså penagr som bara låg där o skräpade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0