Jag känner mig som queen of sorrow!

Jag älskar dig!


Det du ger min älskling
det är obeskrivligt!
Jag är fast i din makt
du har förtrollat mig med din magi.
Jag är verkligen fast,
det vet Gud.

Du gör mig lycklig,
du fulländar hela mitt liv genom att stå vid min sida.
Du får livet att rulla på,
Kärleken är blind.
Du vet inte vilken smärta du ger mig när du lämnar mig så där.
Du vet inte vilken sorg du skapar när du försvinner.
Mitt hjärta blöder och skriker av smärta.
Men varje gång det är på väg att brista lyfter du upp mig igen och lagar mitt hjärta.
Du fyller mitt hjärat med kärlek.
då är det andra redan borta det är glömt!

Det finns ingen annan som kan göra mig så lycklig som du!
men det finns även ingen annan som kan såra mig som du.
du är den enda som kan få mig att bli olycklig.
men varje gång jag blöder helar du mig.
Och jag förlorar allt omkring!
för älskling jag behöver inget annat än dig vid min sida.
Jag ska aldrig släppa dig,
du är det finaste jag har.
Jag älskar dig av hel amitt hjärta, jag äslakr dig md varenda liten del av min kropp.
Jag älskar dig utav hela min själ!
För dig skulle jag ge mitt liv!
Du är min bästa vän!
Du känner mig som ingen annan gör!
Du är min dröm!



du får aldrig aldrig lämna mig!
utan dig så kommer jag att falla ,
jag kommer att försvinnna,

Jag kan svära
att du kommer aldrig att finna någon som mig!
Du kommer aldrig att hitat någon som älskar dig så innerligt som jag gör!
 inte heller Någon som är godare än mig o som vill ditt bästa.

Låt tiden betsämma gud!
du har gett oss 5 år tillsammans.
vi har gått igenom allt mellan gott och ont!
men fortfarande än idag är det dig som jag fortfarande bär i mitt hjärta.

Jag ska älska dig i evigheter,
det vi har är något så speciellt!
Du är min själsfrände!!!




En låt som jag känner i mitt hjärta!
där jag verkligen känner varje ord hon sjunger!





Hon tar mina ord! hon sjunger från mitt hjärta!
Den här låten får mig att falla av smärta




Kommentarer
Postat av: Isabelle

Åh vad fin du är tack snälla du!



Oh fin blanding! Känner en del halv ziegenare, väldigt fin blanding :) Er härkomst är så intressant tycker jag, vackert folk !



Ha det gott!



2009-01-06 @ 22:33:12
URL: http://saberi.blogg.se/
Postat av: Zatu*

Tack för din kommentar söta du =) Fin blogg du har!

2009-01-07 @ 02:14:16
URL: http://zatu.blogg.se/
Postat av: Zatu*

Tac snälla, nu blev jag lite rörs till o med =) Det var snällt sagt. Jag är finsk ja =) du då?

2009-01-07 @ 02:45:07
URL: http://zatu.blogg.se/
Postat av: Nicole

Svar: Aw, tack så mycket! :)



Förstår du arabiska eller? Sångerskan är ju libanes, och det är jag också :)

2009-01-07 @ 15:26:25
URL: http://nicolecharro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0