Mitt läppsyl är mitt allt!!

Fan ett tag va de kul o skriva blogg!
men man glömmer bort det när de händer så mycket runtomkring en.
nu fick ja för mej att säga hej till bloggen

de va kul o skriva blogg när man hade lite läsare men de lämnade ju aldrig några komentarer.
tråkiga Puzzys.

Hittar inte mitt läppsyl nu jag hade faktsit 7 st för en vecka sen
hatar att vara beroende av fittsylet.
har fan vart beroende sen ja va 14 och nu e jag 20.
Jag köper tre Läppsyl i veckan!!!!!!
sen köper jag cigg varje dag oxå!
det ksoatr som fan!
o sen gillar ja ju att shoppa livet ur mej o sen att fika!
jag e en fattiglapp o råkar på något sätt alltid halda för mer än vad jag har råd med.
då får min mamam som vanligt betala för mitt shoppande !!

kanske ska man börja sno kläder istället??
alltså bli n riktig jäävla yrkestjuv ohhh va jag skulle må braa.

fyy på mig! ska sprinag o leta läppsyl
läpparna skriver utav över abstinens.
har inte smetat på mig skiten på en kvart
o läpparna är redan helt fakkade!

Jävla fittsul va jag hatar att jag älskar dig

exakt d edär e det jag använder varjedag hundar gånger om dagen..
SE UPP MYCKET BEROENDE FRAMKALLANDE

Kommentarer
Postat av: Nicole

Haha jag s¨åg det på han ja svär, men kolla flashback.info de finns fullt av sjuka bilder på olika "kändisar" haha

2009-12-06 @ 20:14:01
URL: http://starface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0